KÜBÜŞŞ

KÜBÜŞŞ
@reyyan17
Neyse ki yarın var. Umutların en sevdiği gün..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ahmet Hamdi Tanpınar
"Hayatımızın bir devrinden sonra başımıza gelen şeylere o kadar hazırlanmış oluyoruz ki, kaderimizi kendi içimizde taşır gibi yaşıyoruz."
Şiir
Necip Fazıl Kısakürek
"Bir bekleyenin olmalı. Sen kendinden vazgeçsen de; Senden vazgeçmeyen."
Şiir
H.S en değerlilerden :)
Vazgeçemediğim bir hevesim, mücadele ettiğim bir nefsim var...
Bakara Suresi
"Allah, iman edenlerin dostudur. Onları karanlıklardan aydınlığa çıkarır."