her şey bir acının bilincine varmakla başlıyor.. anlatımı kolay.. olaylar çok canlı..ismail, Karabüklü, bakır arslan, yeşil gözlü serap,,lık lık cafe, daha bir çok hayatın içinden kare, nereden nereye..
acının sizde yarattığı izlenim..
tavsiye ederim..