dodo

dodo
@rezani
ey yalnızlık şairsem bunu sana borçluyum değilsem bana bir şair borçlusun..
Lisans
ankara, istanbul
9 okur puanı
Ocak 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
İnsanı mutlu eden şeyler aynı zamanda onun sefaletinin de kaynağı olmak zorunda mıydı? (s.60)
Sayfa 60·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

dodo

, bir kitabı okumaya başladı
Tezer Özlü
8.2/10 · 7,5bin okunma
Karşıma çıkan her şey yetersiz. Soluduğum her şey yetersiz. Dalgalar, odalar, mekanlar, sevgiler yetersiz. Suların tadı yetersiz. Günlerin uzunluğu yetersiz. Haftaların günleri yetersiz…
Bir gün her şey yoluna girdiğinde, umarım hala hevesim ve isteğim kalmış olur...
" Kaç yaşına gelirsem geleyim, Kalbime dokunan sözlere, Saçımın okşanmasına, Güzel bir bakışa yenik düşeceğim..." Herkesin bir tutam eksikliği..