Rena

Rena
@rgkck
𓏲 ⋆˚࿔
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Konuşmamız gerek ama ben söze nasıl başlayacağımı bilmiyorum.
Edebiyat
Bu acıyı tek başıma çekmediğim ve " sen de acı çek ki ben biraz hafifleyeyim" dediğim için mi? Böyle bir alçağı sevebilir misin?
Edebiyat
Boynuz takmamak ve başkalarının çocuklarına babalık etmemek için sizin serbest evliliğinizi değil yasal evliliği yeğliyorum.
Edebiyat
Siz şu lanet olası "gereksinmeler"den başka bir şey düşünemez misiniz?
Edebiyat