Rena

Rena
@rgkck
𓏲 ⋆˚࿔
Benim de sözlerimle seni kırdığım çok oldu, ama sonrasında bunu daima anlardım, canım acırdı, ancak kendime hâkim olamaz, sözcüklerin ağzımdan çıkmasını engelleyemezdim, onları daha söylerken pişman olurdum. Ama sen sözcüklerle kolayca hücuma geçerdin, ne söylerken ne de sonrasında birilerine acırdın, insan senin karşında tümüyle savunmasız kalırdı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
halbuki güzelliği içlerinde hisseden insanlardan olsalardı, o parlayan gözlerin ve hararetlenmiş yüzün, gencin aşkla ilk tanışmasının belirtisi olduğunu anlayabilirlerdi
Sayfa 37·Kitabı okuyor
onun bedeni ruhunun giysisinden öte bir şeydi
Sayfa 32·Kitabı okuyor
Günlüğü artık bırakmayacağım. Sımsıkı tutunmam gerekiyor ona, çünkü tutunacağım başka bir şey yok.
Romanlar, oyunlar vb. yapıtlarda karşılaştığım ikinci plandaki kişilerin peşimi bırakmayışı. İçimde kendilerinden biri olduğuma ilişkin bir duygu