olsun varsın gelmesindir. beklemek ümidi canlı tutuyor insanı..
illa ki sevdicek geri dönsün dersin ama olsun onun bir yerlerde gülüyor olması, mutlu olması yaşatır sizi..
dersin bir göreyim ama üzülme ihtimalini düşünüp vazgeçersin..sonra yıllar geçer cenneti beklemeye koyulursun...allah'a dua edersin ahirette bi yüz görümlüğü için yalvarırsın..
kimseyi bir daha öyle sevemeyeceğin içindir ki hiç evlenmemeyi göze alırsın ve beklersin..