'başkalarının bize uygulamaya çalıştığı tatsız bir ölçü' olan gerçeklikle aram hiç iyi olmadı, hayal alemlerinde serhoş dolaştım durdum. halen de öyleyim, kafamın içi şeylerin "öyle olmasını" zorunlu kılan ideallerle dolu. alem benim tasavvurumdur, diyen filozofu hep haklı buldum