Yıllar sonra yine kitap okumaya başladım. Bu yıl hedef belirledim ve ilerliyorum kendimce. Okuyacağım kitaba başlamadan buradan yorumlarına bakıyorum. Şimdi Yüzyıllık Yalnızlık romanını okumaya başladım. Bazı yorumlar çok iyi olduğunu bazı yorumlar ise vakit kaybı, okumaktan soğuttu vs. Ortası yok :) Hadi bakalım ben de başlıyorum 🔥