Rana İ

Rana İ
@riyibaslar
Müzik onu bu kadar duygulandırdığına göre, kendisine bir hayvan gözüyle bakılabilir miydi?
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aslında o kadar önemli biri olmadığımız ortaya çıktığında neden üzülüyoruz ki? Bunu temel bir aydınlama hali olarak ele alabilsek daha iyi olmaz mı? İnanmak dediğimiz şey sonuçta insanın içinde başlattığı bir eylemdir. Ve güzelliğe, aşka inanmak kadar ayrılığa da inanmak, hazır olmak gerekir. Yani her güzelliğin sonunda bir kopuş, ayrılık pusuda bekler. Madem öyle, başımıza gelen bu gibi tatsızlıklara bizi kendi bilinmeyenlerimizle yüzleştiren hayırlı felaketler gözüyle bakmamız gerekmez mi?
Sinema
*ayan nedir pinhan nedir nişan nedir şimdi bildim
Edebiyat

Rana İ

, bir kitap okudu
Puan vermedi·399 syf.·
12 günde okudu
·
2020 17. kitabı
Ferîdüddin Attâr
8.5/10 · 6,4bin okunma
Bir insan baktığında, baktığı her şeyi dikkatle inceler ve süzerse, görür ki, her zerre ayrı bir Yakup'tur; her Yakup Yusuf'unu arar. Onun yolunda dert çekip bekler.
Edebiyat