Serinin son kitabı.Gerçekten adı gibi tam anlamıyla bir finaldi.Çok heyecanlı,çok maceralı,yeri geldiğinde ağlamaklı olup ''hayır'' diyip sonra bir oh çektiğim sahneleri vardı.Ne yazık ki Scott için çok üzüldüğümü belirtmek istiyorum.Keşke seri devam etseydi.
İnsana gerçekten çok fazla şey öğretiyor,okunması gereken kitaplardan. Mutluluğa ulaşmanın sandığımızın aksine çok daha kolay olduğunu bizlere gösteriyor.
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280bin okunma