rÜMEYSA

Aşk ne kadar da saçma bir şey. Mantığın yarısı kadar bile işe yarar değil çünkü hiçbir şeyi kanıtlamıyor. Hep gerçekleşmeyecek şeylerden bahsediyor ve insanların gerçek olmayan şeylere inanmalarını sağlıyor. Aslında oldukça işe yaramaz, günümüzdeyse işe yarar olmak en önemli şey.
Reklam
Sevginin maddeden ziyade mânâyı ilgilendirdiği âşikardı.
Sevgi neydi? Sevgiliye erişmek mi, erişememek mi? Sevgi bir habere can atmak, bir başka habere can vermek miydi?
Kader bütün planları altüst etmiş.
Bu derece çatışma ve kavga nedendi? Hepsi birbiriyle kardeş,  hepsi birbirine sevgili ve eş olabilecek bu insanlar arasında bunca kavga nedendi?  Kim bu kavgayı bırakmıştı aralarına?