Kendini keşfetmiş, özüne inanarak yaşayan insanların ölümden bahsederken gülümsediğini gördüm; doğru, güzel yaşamanın yansımasını. Yaşayamamışların ise korktuğunu...
"Her olayı. Eski bir yara izi içinde sızladı, her eğilişinde insanlara. Dünyaya bir daha gelişimde çocuk ve korkusuz yaşamak ister sürekli. Büyümek, yalnız tutunanlara gerekli."
"Kelimeleri, daha önce, öyle kötü yerlerde kullanmış oluyoruz ki, kirletir diye korkuyoruz duygularımıza dokunursa. Seslerin başka türlü bir dokunulmazlığı var."
"Başkalarına söyleyecek bir sözüm olabilmesi için önce kendime söz geçirmem gerektiğine inanıyorum. Bana bugün, ne yapmalı? diye soracak olursa, ancak, önce kendinş düzeltmelisin, diyebilirim. Bir temel ilkeden yola çıkmak gerekirse, bu temel ilke ancak şu olabilir: Kendini çözmeyen kişi, kendi dışında hiçbir sorunu çözemez."