Bugün Hayatı İnanç'ın söyleşisine katılmak nasip oldu😌. Geriye bizde kalan cümle:
"Gönül dili enteresan bir şey. Yani bir ortamda kimse konuşmasa, bakılmazsa bile gönülden gönüle bir yol vardır. Ehline malum olur."
"Bir kimse mecliste oturup uzun uzadıya boş şeyler konuşur; ancak oradan ayrılmadan önce, “Allah’ım, seni her türlü noksan sıfatlardan tenzih eder ve sana hamdederim. Senden başka ilâh olmadığına şehâdet ederim. Senden beni bağışlamanı diler ve sana tövbe ederim.” anlamına gelen “Sübhânekâllâhümme ve bihamdike, eşhedü en lâ ilâhe illâ ente, estağfiruke ve etûbü ileyke” duasını okursa o mecliste yaptığı hataları bağışlanır."