“ben sultanların zulmünden korkmuyorum. Fakat beni kendi dünyalarına yanaştırmalarından, kalbime sevgilerini koymalarından korkuyorum. Onlara meyledersem, hatalarını da görmemeye başlarım çünkü.”
“İnsanların beni tanımamış olmalarından dolayı üzülmem. Ben onları tanımadığım için üzülürüm,” diyordu o, her vesileyle büyük ve üstün insanın kendinin, düşük insanınsa başkalarının peşinde olduğunu ilan ederek.