Remziye Çakmar

Remziye Çakmar
@rmzy_gnr
"Herkes ölünce ardında bir şeyler bırakmalı, derdi dedem. Bir çocuk, bir kitap, bir tablo, inşa edilmiş bir ev veya duvar. Veya ekilmiş bir bahçe... Böylece insanlar ektiğin o ağaca veya çiçeğe baktığında, sen orada olursun."
Reklam
"Dışımız serseri, içimiz kütüphane."
“...kurtarılma arayışına da girme. Kendini kurtar, boğulursan da en azından kıyıya doğru gittiğini bilerek ölürsün.”

Remziye Çakmar

, bir kitap okudu
Puan vermedi·202 syf.·
2023 7. kitabı
Ray Bradbury
7.6/10 · 108,4bin okunma
Hayattayken onu sevdin, öldükten sonra da. Eğer onu sevdiysen öldürmek günah değildir. Yoksa daha mı fenasıdır?
Reklam