Yalnızca artık şansım yok. Ama kim bilir? Belki bugün olur. Her gün yeni bir gündür.Şanslı olmak daha iyidir. Ama ben titiz olmayı yeğlerim. O zaman şans yüzüne güldüğünde hazır olursun.
Kendimden hiç nefret etmedim; ama bir türlü beğenemedim de kendimi.Çok acı çektim ama başkalarına da çok acı çektirdim. Kendimi haklı görüyor değilim; ama kendimi savunuyor da değilim.Hele yargılamayı hiç beceremiyorum, kendimi de dünyayı da…Dünya ne ise oydu, ben de ne isem o oldum,uyuşamadık. Hepsi bu…