Remziye DEMİR

Remziye DEMİR
@rmzydmrr
Monolojik konuşmalar,zayıf ve sessizler için emniyetsizdir:Sadece en çok bağıranın, sesi en gür çıkanın veya en güçlünün sesi duyulur.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sabır başkalarının ritimlerine saygı göstermektir.
Acı duygusu buna erişkin net bir tablo oluşturduğumuz zaman acı olmaktan çıkar.
Benzer bir durumda aynı şeyi yapıp yapmayacağını kendine mutlak bir dürüstlükle sormadığın sürece hiç kimsenin yargılamaması gerekir.