Kadınlar hakkında güzel şeyler söyleriz ,ama içten içe onların, en azından çoğunun, sınırlı varlıklar olduğunu biliriz. Onlara işlevsel yetilerinden dolayı saygı duyarız, ama bu yetilerinden yararlanırken bile saygısızlık ederiz; dikkatle koruyup kolladıkları erdemlerine saygı duyarız, ama davranışlarımızla bu erdeme ne kadar az önem verdiğimizi gösteririz.
...
Ah onlara saygı duyarız, ama "yerlerini bilirlerse"..