"Yine de aşk olmadan yaşamak güzel bir şey değil " dedi. Sürekli aşk hakkında konuşuyoruz , bir şeyler okuyoruz, lakin sevmeye gelince az seviyoruz. Bu gerçekten güzel bir durum değil.
Düşünceler beni yorgun düşürdü, kafam sürekli bunlarla dolu, beynimin içinde nabzım nasıl attigini bile hissedebiliyorum... Hayat kısa, değerli dostum. Onu dolu dolu yaşamak lazım.