Filistin'e insanlık, Rojava'ya düşmanlık…
Kürt kanı dökülünce susup, başkasına ağıt yakan herkes ya korkaktır ya da ikiyüzlüdür. Bu topraklarda insanlık, çıkarla ölçülüyor ne yazık ki."Filistin için 'insanım' deyip Rojava'ya 'insan değil misin?' sorusuna engelle cevap verenler (kivilisu)siz insan değil insancık bile olamazsınız.
Filistin
Filistin’i kişisel bir mesele hâline getirip her yerde, her platformda bunun üzerinden konuşanların Rojava söz konusu olduğunda susması tesadüf değildir. Bu suskunluk cehaletten çok, bilinçli bir tercihtir. Çünkü burada mesele gerçekten mazlum olmak değil; kimin mazlum sayılacağına karar verme yetkisini kendinde görmektir. Ne hakla hangi sıfatsızlıkla ? Aynı siviller ölürken, aynı çocuklar yerinden edilirken, aynı hayatlar paramparça olurken vicdanın bir yerde çalışıp başka bir yerde durması hangi dinin bir gereğidir ? Mazlumiyet kimliğe, inanca ya da politik aidiyete göre değişiyorsa bu artık vicdan değil, seçici bir ahlaktır tabi ne kadar ahlaki görülebilirse . Zulme karşı olmak evrensel bir ilke değil de, uygun gördüğün taraflar için geçerliyse ki içini öyle bir dolduruyorlar ki gördüğün vakit zulme susan biri değil dersin fakat ortada vicdan yoktur, sadece propaganda vardır. Rojava için susanların Filistin için attığı sloganlar bu yüzden inandırıcılığını kaybediyor gözümde . Vicdan, işine geldiği zaman hatırlanan bir lüks değildir. En müslüman olunan bir durum da değildir ...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Birliği sağlamak için önüne anlaşma sunulsun (baştan ölü olduğunu herkes biliyordu zaten) sonra İsrail ve Koalisyondan medet umarak aylarca ayak diret. Süre dolduktan ve sabırlar taştıktan sonra artık ceza kesme faslına gelince hapishanedeki ışidlileri falan sal sonra utanmadan Suriye Ordusuna karşı ışidliler bize saldırıyor ithamında bulun. Arkana baktığında kimsenin olmadığını fark et ve şaşmayan ''Rojava'ya atom bombası falan atıldı :D'' diyerek ağlamaya başla. Ne güzel İstanbul be! Geçen Türkiye için mücadele etmediğinden fenerin yine şampiyon olamayacağı kadar emin olduğum eski milletvekili Garo Paylan lobi faaliyetlerinin Avrupa başkentlerinde yapıldığını ancak asıl bu işin Washingtonda yapılması gerektiği minvalinden bir şeyler söylemişti. Ama iyi ki böyle yapmışlar daha kendini kurtaramayan Avrupa kurtarır sizi artık. Gerçekten şu coğrafyada Yunanistan, Ermenistan, PKK (İran ve Suriyedeki uzantılarıyla birlikte) ve İsrailin izlediği maksimalist politikalar insanı patlatıyor ya. Hadi İsrailin arkasında karar vericilerine tasma taktığı (bkz. Epstein dosyası) ABD gibi bir gücü almışken ve senin elinde hiçbir şey olmamasına rağmen hangi akla hizmet ABD'ye bel bağlıyorsun hemşehrim diyemeden edemiyor insan.
Zülm geçicidir. Direniş bakidir. Rojava özgürdür özgür kalacak.."✌️
Rojava bîrinek kûr..
Kurdî
Kürtler şeytanla savaşıyor deseler şeytana tapacak alçaklar var. Sırrı Süreyya Önder 🥀