Geceler yalnız uyku ve rüya için midir? Hayata ateşli kıvılcımlar da gerekmiyor mu? İyi yürekli insan, aşk, sevgi ve sevişme uzun gecelerin gölgesinde, bir ağaç gibi tomurcuk açmamalı mı?
Emeklerken vazgeçtim büyümekten,ayağa kalkmatan.
Ne de olsa düşecektim.
Ne de olsa kanayan dizlerimi annemden başkası öpmeyecekti.
Büyürsem düşecektim.
"Düşe kalka öğreneceksin"diyecekti babam.
...
Büyük adam olmayacaktım ben!
Hem büyürsem sana aşık olacaktım.
Sen beni tanıyana kadar sevecektin.
Tanıyınca vazgeçecektin.
Bir de gözden düşecektim.
Nasılsa düşe kalka..
belki de beni unutana kadar sevecektin
Ya da unutacak kadar sevecektin.
Ben beni unuttuğunu unutmak istiyecektim Meyhaneci Necmettin abi rakıyı tazelerken “bu son. kapatıyoruz” diyecekti.
Düştüğüm yolda tökezlerlen düşecektim.
Düşe kalka..
Kendimi sevmek sana,seni sevmek çocuklara haksızlık olacaktı.
Büyük adam olmayacaktım ben !
Olsa olsa büyük bir çocuk olacaktım...