Bazı şeyler geç kaldığı için değil, zamanı gelmediği için gerçekleşmez. İnsan bunu çoğu zaman beklerken anlayamaz. Ama hayatın en güzel tarafı da budur; bugün anlam veremediğin birçok şey, yarının hikâyesinde yerini bulur. Bu yüzden umudunu kaybetme. Çünkü bazen yol, varacağın yerden daha fazla şey öğretir.