Osmanlı’nın son dönemlerini en iyi tarih kitaplarından daha iyi anlatan bir kitap. Ben kedin adıma çok beğendimi söyleyebilirim. Sıkılmadan zevkle okunuyor.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yazarın ekonomi üzerine bir kaç kitabını okumuştum. Bürokraside yıllarca bulunup daha çok teknik yazılar yazan birinin romanını gerçekten çok merak etmiştim. Romanın bazı bölümlerinde resmî yazı belirtileri olsa da benim yazım ve anlatım benim çok hoşuma gitti. En güzel yanı hiç sıkılmadan okuyabilmeniz. Bunu yakalayabilmek her zaman mümkün olmuyor. Kurgunun güzelliğine ilişkin çok abartılı cümleler kuramam ancak genel anlamda güzel ve etkileyiciydi. Tabi yazarın ilk romanı olduğunuzda dikkate aldığımızda daha güzeli olamazdı diyorum. Herkese rahatlıkla tavsiye edebileceğim bir kitap diye düşünüyorum.