Xezall

Xezall
@ronixx
Tanrı fındığı verir ama kırmaz".
İlk defa ayağıma kadar geldin Daha önce ağlarken görmemiştim seni Başucumda durdun özlediğini söyledin cevap veremedim. Bıraktığın gülleri koklayamadım sen giderken kalkıp yolcu edemedim. Kusura bakma dün gece ölmüştüm..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cami karşısında alkol içip iki defa çarpılmak gibi bi durum yaşıyorum 🥂
TANRIYI HEPİMİZ YANLIŞ ANLADIK
Franz Kafka’nın da dediği gibi pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim dipnot (en çok hayatımın)
Özgürlük iki kere iki dört eder diyebilmektir buna izin verilirse arkası gelir.