Xezall

Xezall
@ronixx
Tanrı fındığı verir ama kırmaz".
Ve bu bay(an); Kürt yok diyordu. Kürt yok! Güneş yok dermiş gibi, ay yok, yıldız yok dermiş gibi... Bir halk nasıl inkar ediliyordu!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Asla beraber olmayacağız Aynı evi aynı teni paylaşmayacağız Asla aynı masada oturmayacağız Hatta aynı şehirde bile yaşamayacağız
Deli dedikleri şey tek kişilik bir azınlıktı belki de.
en kusursuz cinayet yaşama sevincini öldürmektir
uyudum uyandım uyudum uyandım kepaze bir yaşam