Bir çoğunluğu boyunduruk altına almakla, bir toplumu yönetmek arasında her zaman büyük bir fark vardır. Sayıları ne olursa olsun, dağınık halde yaşayan insanlar, art arda, bir kişinin sultası altına girdiler mi, bence artık orada bir halk ve onun lideri değil, bir efendi ve köleleri var demektir.