Çünkü ben, onu suladım ellerimle. Onun üstünü örttüm cam fanusla. Onu korudum rüzgarlara karşı. Onun uğruna öldürdüm tırtılları, salıverdim iki üç tanesini de kelebek olsunlar diye. Çünkü ben onun dırdırına, onun tafrasına katlandım, onun susmasını dahi can kulağıyla dinledim. Çünkü o benim gülüm.
Milyon kere milyon tane yıldızdan birinin bir köşesinde açmış, bu eşi benzeri bulunmayan bir çiçeği sevecek olursan eğer, mutlu olmak için başını kaldırıp o yıldızlara bakman yeter. Dersin ki bakıp gökyüzüne: “Benim çiçeğim işte oralarda bir yerde…” Ama koyunun teki gelir de çiçeğini yemeye kalkarsa ne olur biliyor musun, o gökte parıldayan yıldızların ışığı bir anda sönüverir!