Sonu kötü bitiyor. Ama bildiğiniz günümüze eleştiri diyebilirim. Kitaptaki bir kahramanı günlük hayattan birine benzetebilirsiniz. Sonumuz benzemesin...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabın ne kadar melankolik bir havası olsada bir o kadar eleştiri ağır basıyor. O meşhur aşk üçgeni bu kitapta var. Okurken kendinizi otomatik olarak ana kahraman Werther'in yerine koyuyorsunuz ve olaylara onun gözünden bakıyorsunuz. Yazarın hayatında benzer olaylar geçtiği için ana kahramanla ilişkilendirebiliyorsunuz. Sıkılmadan ve bir sonraki sayfada ne olacak diyerek okudum.