📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İlk olarak filmini izledim ve filmi çok beğendiğim için kitabını da okumalıyım diye düşündüm. Filmden dolayı hangi sahnelerde ne olacağını biliyor olsam da yine heyecanla ve keyifle okudum. Yazım dili basit ve akıcı olduğu için sıkmıyor. Özellikle victor müthiş bir karakter. 2 puan kırma nedenim kitap boyunca neredeyse 50 tane yazım yanlışı olmasıydı, editörü suriye sınırından falan mı getirdiniz onu anlayamadım pek. Yine de ikinci kitabı merak ediyorum en kısa sürede onu da okuyacağım ^
SaraiJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20164,111 okunma