Röya Bayramova

Emekli bir avukatın anılarından- “Kulağınıza küpe olsun; 60 yıl avukatlık yaptım ve tüm davalar, birbirine güvenen insanların arasındaydı....”
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kendi kendimi yiyip bitiriyorum, acı çektiriyorum kendime. Üstelik ne yaptığımın da farkında değilim... Dün de, önceki gün de, ondan önce de hep kendi kendime işkence ettim. İyileşeceğim... ve artık kendime acı çektirmeyeceğim... Ama ya bir de iyileşemezsem? Tanrım! Bütün bunlardan öylesine bıktım ki!.."
Edebiyat
"Bir iple intihar da edebilirsin, salıncak da kurabilirsin. Hayatın ipleri senin elinde"
Edebiyat
"Ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım daha iyi."
Edebiyat
“Tanrının bana baş edemeyeceğim bir şey vermeyeceğini biliyorum. Sadece keşke bana bu kadar güvenmeseydi diyorum.”
Edebiyat