Hasan

İnsanlar konusundaki çok sevdikleri acımasız yargıların gerçek değerini iyi biliyordum. Başkalarının kusurlarını dikkatle gözlemlemek, hiç kuşku yok ki, bedava yararlanılabilecek tek eğlenceydi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir şey açık seçik ortadaydı: İnsanın gönlünce yaşamasını önleyen iki 'güç' vardı ki, bunlar Tanrı ve insanlardı
Aklımda ancak anısı kalacak, ama bu anı hep ama hep içimde değişmeden, yaşayacak, etten ve kandan yapılmış bedense değişerek yok olup gidecekti

Hasan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·435 syf.·
16 günde okudu
·
2025 18. kitabı
Maksim Gorki
8.4/10 · 8,3bin okunma
Her kızın sevdiği ya da beğenmediği şeyler vardır. Kimisi sevişmeyi, sever ama parayla pulla, ama küpeyle! Her kız büyüyüp büyükanne olur...