Resul

Resul
@rsl_
Ne bir yazar ne de bir çizerim. Kendi halinde bir gözlemciyim.
Kaybedilen en kıymetli eşyanın, servetin, her türlü dünya saadetinin acısı zamanla unutuluyor. Yalnız kaçırılan fırsatlar asla akıldan çıkmıyor ve her hatırlayışta insanın içini sızlatıyor. Bunun sebebi herhalde, “Bu öyle olmayabilirdi!” düşüncesi, yoksa insan mukadder telakki ettiği şeyleri kabule her zaman hazır.
1000Kitap
Reklam
İnanmamak, inanamamak...Bunun ne kadar korkunç olduğunu her gün, her an hissediyordum. Bu histen kurtulmak için yaptığım bütün hamleler boşa çıktı... Evlendim... Daha o gün karımın bana herkesten uzak olduğunu anladım. Çocuklarım oldu... Onları sevdim, fakat hayatta kaybetmiş olduğum şeyi bana asla veremeyeceklerini bile bile...
1000Kitap
İçimde yarı kalmış bir konuşmanın üzüntüsü vardı.
1000Kitap
Bizim mantığımızla hayatın mantığı asla birbirine uymuyordu.
1000Kitap
Seni seviyorum... Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum...
1000Kitap
Reklam