Resul

Resul
@rsl_
Ne bir yazar ne de bir çizerim. Kendi halinde bir gözlemciyim.
Yalnızlık önemli, kayda değer düşüncelerdir; derin düşüncelere dalma, sükunet, bilgeliktir...
1000Kitap
Reklam
Ah, kalbim soğuktan, yalnızlıktan, etrafımda kimselerin olmamasından nasıl da acıyor!
1000Kitap
Her şeyi, her şeyi bilhassa ruhumu hiç bulunmayacak yerlere saklamalı...
1000Kitap
Dünyada bir tek insana inanmıştım. O kadar çok inanmıştım ki, bunda aldanmış olmak bende artık inanmak kuvveti bırakmamıştı.
1000Kitap