Rewşen

Rewşen
@rsnn
“Kalbin temizse hikayen güzel biter.”
...~ Gidiyorsan dosdoğru kendi yolundan git, bir yana sapayım deme. Hayat dediğin budur işte , gerisine kulak asma!...
Reklam
Insan yüreğinin acıdan yırtıla yırtıla inlediğini işitmekten kim hoşlanır.
Geçer gider yeryüzünden en güzel nimetler bile .
Benim birseyim yok sadece doğru insana rastlamadım hepsi bu