Rewşen

Rewşen
@rsnn
“Kalbin temizse hikayen güzel biter.”
Cehalet eskiden de vardı ama hiç bu kadar özgüven sahibi olmamıştı.
Edebiyat
Reklam
Uyurken kimseden zarar gelmezdi, ama uyanıkken insanların şeytandan bir farkı yoktu.
Seni istemeyen birine tutunmaya çalışmanın anlamı yoktu .
Ölmüş olan biri artık hiçbir şeyi istemez, sevilmeyi de kendisine acınmasını da, teselli edilmeyi de istemez.

Rewşen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·261 syf.·
11 günde okudu
·
2021 20. kitabı
William Golding
7.7/10 · 97,4bin okunma
Reklam