Kitabın kurgusu gayet ilgi çekiciydi aslında ama yazarın bu konuyu hak ettiği şekilde yazamadığını düşünüyorum. Mektup arkadaşlığı, mektupların normale kıyasla nefret ve alay söylemleri içeriyor olması, karakterlerin eğlenceli kişilikleri vs çok hoştu ama karşı karşıya geldiklerinde (ki buradaki tesadüf biraz zorlamaydı) yaşadıkları beni pek tatmin etmedi. Naomi'nin eyalet eyalet gezmesi ve Luca'nın bunu bilmesine rağmen susması, Luca'nın Penny ile olan garip ilişkisi... Tırtıl çocuğun hikayesi bile tam verilmedi, başta ben onu Luca'nın yeğeni falan sanmıştım hatta. Ek olarak evcil hayvan bölümleri tatlıydı ve kitaba renklilik katmıştı.
Kısacası potansiyeli yenmiş olsa da ortalama seviyede kalmayı başaran, kafa dağıtmalık, tatlı bir kitap.