Kapağı yüzünden ön yargılıydım ama son zamanlarda okuduğum romcomlar arasında baş sıralara yerleşti. Belki düşük beklentiyle başlamanın da kitabı sevmemde etkisi olmuştur ama bu tür içinde aradığım her şeyi verdi bana.
Karakterlerin arasındaki bağ bana geçti. Başlarda kadın karakteri (Eden) bir tık fazla geveze ve meraklı bulsam da sonradan çok sevdim. Hikayeyi eğlenceli hale getiren kişi kendisiydi bana göre çünkü.
Asla sıkmadı, oldukça akıcıydı. Bu türü sevenler için gönül rahatlığıyla önerebilirim.