Kitabı genel olarak sevdim, hatta Bay Yanlış Numara'dan daha çok bile diyebilirim. Jake çok tatlı bir karakterdi ve kesinlikle benim favorim oydu. Hal ile arkadaş ilişkileri, özellikle mesajlaşmaları çok tatlıydı. Sadece kitabın sonlarında gereksiz ve hızlı yazılmış bir kısa ayrılık süreci yaşandığını düşünüyorum. Hatta ayrılık demek ne kadar doğru, emin değilim. Alex'in de kullanıldığını düşünüyorum, sonuçta Hal'dan gerçekten hoşlanıyordu ve son sahne onun için acımasızcaydı. Ayrıca Jake'in mesleğinin Hal için soru işareti olması ve ailesinden gerçeği öğrendikten sonra bunu Jake ile konuşmaması da tuhaftı.
Kitabı okurken sıkılmamış olmam da benim için artı puandı. Çıtır, akıl dağıtmak için okunabilecek tatlı bir kitaptı. Romcom sevenlerin beğeneceğini düşünüyorum.