Rû.

Rû.
@ru_mys__
|her şeyin dışında, kendi içinde... ࢪ
"Bir insan bir insanı severdi de acılarını da bu kadar hisseder miydi?..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan; keder'ini sorguladığı yerde, kader'inin çıkmazında buluyor kendini...
"Zaten hiç kimse, bir başkasının içinde hissettiği duyguları sahibi kadar iyi bilemezdi..."