1/10
·472 syf.··
2025 102. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 03 Eylül 2025 22:37
Merhaba kuşlarım Bu kitaba başlama sebeplerim; texting olması ve Ruby isimli karakterinin olması. BAŞTAN SÖYLÜYORUM BOL SPOİ VAR!! DİREKT BEĞENMEDİĞİM YERLERİ SÖYLEYİP BİTİRİCEM İNCELEMEYİ ÇÜNKÜ NEFRETLİK! Kitap ilk başta tatlı atışmalarla başladı ve hoşuma gitti ama sonrasında saçmalamaya ve gereksizleşmeye başladı. Yazar bence öylesine yazmaya başladı sonrasında da olayları toplamaya her şeye sebep bulmaya çalıştı. Yoksa başından beri kurguladığı kitabın bu kadar berbat bitmesi İM-KAN-SIZ!! -ERKEK KARAKTER ASLINDA KIZIN POPÜLER OLMASINA HAYRAN OLUP ONU KENDİNE AŞIK ETMEYE ÇALIŞIRKEN DEFTERİNİ ÇALIYOR, KIZIN KİMSENİN BİLMEDİĞİ SOSYAL MEDYA HESABINI BULUYOR VE HİÇ TANIMIYOR GİBİ YALANLAR SÖYLEYİP KENDİNE AŞIK EDİYOR. SONRA O DA KIZA AŞIK OLUNCA BEN BÖYLE BİRİSİ DEĞİLİM YALAN SÖYLEDİM DİYEREK HAYATINDAN ÇIKIYOR. SONRA DA GERİ GİRİYOR.. erkek karakterimiz kızın SAPİK gibi (gibisi fazla hatta, tam SAPİK olarak) gittiği her yerde takip ediyor ve inceliyor. Bide dramatiklige bak 'seni ilk defa sahilde tek başına otururken gördüm' YER Mİ ANADOLU KİZİ, HEH?? ASIL KIZIMIZ YEDİ ÇÜNKÜ KENDİSİ YARI FRANSİZ. FRANSIZ SALAKLIGİ VAR!! KİTAP HERKESİN YALANLARI VE SIRLARI ÜZERİNE KURULU VE ÇOK AFEDERSİNİZ AMA BOK GİBİ SENARYO.. ŞİDDETÇI BABA, SUSKUN ANNE, OROSPU AİLE DOSTU, ŞIMARIK ARKADAŞ, ÇOK BİLMİŞ ERKEK KARDEŞ, YALANCI ERKEK ARKADAŞ, SAPKIN ESKİ SEVGİLİ.. daha ne ararsınız ki? Yok yok çünkü.. ha bide şey var, kanser hastası arkadaşımız, bide ona aşık olup ama asla söylemeyen kızın en yakın erkek arkadaşı. Senaryo aynı karakter farklı vs vs. Sıkıldım artık hep aynı şeyleri okumaktan. Kaç puan veriyorum, 4. Bunu da ilk kitaba veriyorum he, ikinci kitaba puan vermek dahi istemiyorum, keşke olmasaydı. HELE KİTABIN SONU??? ABİ 4 KERE OKUDUM ANLAMAK İÇİN. SORUN BENDE DEĞİL
MilasCemal Latifoğlu · Athica Yayınları · 2025126 okunma
İKİ KİTAP, BİR İNCELEME, BOL YARGI
4/10
·440 syf.··
2025 101. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2025 01:44
Merhaba kuşlarım Bu kitaba başlama sebeplerim; texting olması ve Ruby isimli karakterinin olması. BAŞTAN SÖYLÜYORUM BOL SPOİ VAR!! DİREKT BEĞENMEDİĞİM YERLERİ SÖYLEYİP BİTİRİCEM İNCELEMEYİ ÇÜNKÜ NEFRETLİK! Kitap ilk başta tatlı atışmalarla başladı ve hoşuma gitti ama sonrasında saçmalamaya ve gereksizleşmeye başladı. Yazar bence öylesine yazmaya başladı sonrasında da olayları toplamaya her şeye sebep bulmaya çalıştı. Yoksa başından beri kurguladığı kitabın bu kadar berbat bitmesi İM-KAN-SIZ!! -ERKEK KARAKTER ASLINDA KIZIN POPÜLER OLMASINA HAYRAN OLUP ONU KENDİNE AŞIK ETMEYE ÇALIŞIRKEN DEFTERİNİ ÇALIYOR, KIZIN KİMSENİN BİLMEDİĞİ SOSYAL MEDYA HESABINI BULUYOR VE HİÇ TANIMIYOR GİBİ YALANLAR SÖYLEYİP KENDİNE AŞIK EDİYOR. SONRA O DA KIZA AŞIK OLUNCA BEN BÖYLE BİRİSİ DEĞİLİM YALAN SÖYLEDİM DİYEREK HAYATINDAN ÇIKIYOR. SONRA DA GERİ GİRİYOR.. erkek karakterimiz kızın SAPİK gibi (gibisi fazla hatta, tam SAPİK olarak) gittiği her yerde takip ediyor ve inceliyor. Bide dramatiklige bak 'seni ilk defa sahilde tek başına otururken gördüm' YER Mİ ANADOLU KİZİ, HEH?? ASIL KIZIMIZ YEDİ ÇÜNKÜ KENDİSİ YARI FRANSİZ. FRANSIZ SALAKLIGİ VAR!! KİTAP HERKESİN YALANLARI VE SIRLARI ÜZERİNE KURULU VE ÇOK AFEDERSİNİZ AMA BOK GİBİ SENARYO.. ŞİDDETÇI BABA, SUSKUN ANNE, OROSPU AİLE DOSTU, ŞIMARIK ARKADAŞ, ÇOK BİLMİŞ ERKEK KARDEŞ, YALANCI ERKEK ARKADAŞ, SAPKIN ESKİ SEVGİLİ.. daha ne ararsınız ki? Yok yok çünkü.. ha bide şey var, kanser hastası arkadaşımız, bide ona aşık olup ama asla söylemeyen kızın en yakın erkek arkadaşı. Senaryo aynı karakter farklı vs vs. Sıkıldım artık hep aynı şeyleri okumaktan. Kaç puan veriyorum, 4. Bunu da ilk kitaba veriyorum he, ikinci kitaba puan vermek dahi istemiyorum, keşke olmasaydı. HELE KİTABIN SONU??? ABİ 4 KERE OKUDUM ANLAMAK İÇİN. SORUN BENDE DEĞİL
SafirCemal Latifoğlu · Athica Yayınları · 2025178 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
7/10
·436 syf.··
2025 32. kitabı
kitap hakkında en çok sevdiğim şey ana karakterin 30lu yaşlarında bir felaket olması. tıpı son senesinde bırakmış, bir işten diğerine koşarken yeteneğini, hayallerini belki de bizim geç oldu diyeceğimiz yaşta buluyor. yanında sevgilisiyle!! i love older sapphics
Falls From GraceRuby Landers · Thorpe-Bowker · 20241 okunma
Korkusu olmayanın cesareti de olmazmış.
9/10
·592 syf.··
Beğendi
·
2025 48. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2025 21:02
Marissa Meyer en sevdiğim yazarlardan biri olduğu için kitabı seveceğimi biliyordum ama bu kadar seveceğimi hiç düşünmemiştim. Bu kitapla birlikte fantastik -bilim kurgu karışımı kitapları ne kadar sevdiğimi ve okumayı da çok özlediğimin farkına vardım. Yazarın dili gelişmişti, ay günlüklerinden daha iyiydi bence yazım dili fakat dex çevirmenleri sağolsun çok belirgin bir fark göremiyoruz. Karakterlerden bahsetmek istiyorum direkt olarak çünkü hepsi harikaydı tek kelimeyle. Özellikle Oscar ve Ruby'ye bayıldım. Onların geçtiği her sayfayı falan postitlemiş olabilirim. Atışmaları, şapşapllıkları falan çok güzeldi, onları şimdiden özlediğimden bir an önce devam kitabına başlamak istiyorum. Ve her marissa meyer kitabında olduğu gibi bunda da karakter çeşitliliği vardı, sıradan ana karakterler değillerdi. Mesela ana karakter Adrian gözlük kullanıyor, oscar kemik erimesi hastalığı yüzünden bastonlu vs. vs. yazar bence topluma yönde veriyor yazdıklarıyla, böyle bireylerinde varlığını kabullenmlerini sağlıyor. Nova iyi yazılmış bir ana karakterdi. Anarşistlerden olmasına rağmen tamamen kötü diyemeyiz bence kendisine, çünkü iki tarafında haksız olduğunu biliyor ve dâhiler hakkındaki düşüncelerine çok katılıyorum. Nova'nın dediği gibi süperkahramanlar olduğu için insanlar hep onları bekliyor ve kendi işlerini halledemiyorlar Nova da bu yüzden "eğer onlar olmasaydı ailem hâlâ yaşardı" kafasında. Başta muhaliflere olan nefretiçok basit gibi gözükse de, yazar altını çok güzel doldurmuş. (Boşuna hayran değilim bu kadına) Adrian'a karşı çok nötrüm şu an. Yani o kadar zihni çalışan insan nasıl olur da hâlâ daha Nova'nın Kâbus olduğunu anlayamaz?!! SPOILER!!! Yani Ingrid onun işini hallettim dediğinde Nova da hâlâ daha ortalıkta yoksa, Nova Kâbus olamaz mı sence??? SPOILER
Edebiyat
MuhaliflerMarissa Meyer · Dex Yayınları · 2023526 okunma
7/10
·112 syf.··
2025 31. kitabı
içine kapanık utangaç maggie, kendisinin ulaşılamaz gördüğü ofisin havalı kızından hoşlanıyor. yakın arkadaşı birlikte gidecekleri konserden hemen önce bacağını kırınca planları suya düşer. ancak hoşlandığı kızın tesadüfen aynı grubu sevdiğini öğrenir. ikilinin konsere gitmek için çıktıkları uzun yolculukta ilişkileri değişir. klişe olması sapphiclerin her şeyi daha iyi yaptığı gerçeğini değiştirmiyor eğledim sevdim
Two TicketsRuby Landers · Thorpe-Bowker · 20241 okunma
7/10
·364 syf.··
2025 50. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 18 Ağustos 2025 11:15
Dizisini severek izlemiştim. Bi kaç gün önce kitabının çıktığını duyduğumda çok sevindim. Bir gençlik romanı kendileri. Yaşadıkları hayat, karmaşa, aşk, okul. Bunlara anlatan mükemmel de olmasa iyi bir kitaptı. Arasanız bir çok kusurunu bulursunuz. Ama böyle kitaplar o kadar az ki kusur falan aramadım doğrusu:)) Ruby sevdim ben. Kendi geleceği için verdiği çaba çok hoşuma gidiyor. James de kotu biri değil, hayatın ona yüklediği sorumluluklar ağır geliyor sadece. Son sayfaları okurken içim burkuldu. Ruby'nin daha çok sorgulamasını isterdim. Evet Jamesin yaptığı şey dogru değil, tam bir dövülesi haraket İçinde bir kaç yerde uyuşturucu, şiddet var. Smut fazla yok. Okumak istiyorsanız buna dikkat ediniz.
Kurtar BeniMona Kasten · Epsilon Yayınları · 202584 okunma