nova

nova
@rubysonev
Acılar umudu buldurur bize, Bir zırhla büründüm bu çağa karşı.
Yadigar malın hiçbir şeyle değeri ölçülmez.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Niye böylesine insanlar insanlığı unuttular?
Biliyorum, bir gün bir hoş, yüreği temiz, akıllı birisi çıkacak, Florya kuşlarının güzel, sevinçli, umutlu tarihini yazacak, işte o zaman işte, İstanbul biraz daha güzelleşecek, biraz daha büyülü bir kent olacak. İstanbulun büyüsü denizinde, yapılarında, göğünde, akarsularında mı yalnız, insanlarında mı? Ya Floryanın kuşları?
Hayat, unutulmuş bir rüya olarak kalacak.
Asıl mutluluk bilmemekti. Asıl cennet unutmak değil, hatırlamamaktı.