“Ama güçlü olmak her şeyi yalnız başına yapabilmek demek değil, Bade. Bunu bana sen öğrettin. Güçlü olmak, kim ne derse desin neye inanıyorsan onunla yaşamak değil mi? Güçlü olmak bu dünyanın kötülüklerine karşı savaş açmayı bilmek değil mi? Sen o savaşı binlerce kez açtın, ben yalnızca seninle aynı cephede olmak istiyorum.”
'Hani sen git demeyecektin bana
Ve ben her seye ragmen gelecektim'
içimde bir umut
Ellerimde olgun meyveler
Dünya nimetleri
Gözlerimde yanıp yanıp sönen bir pırıltı
'Ama ne sen gel dedin
Ne de ben gelebildim her şeye rağmen'
Aşkımız ayrılıklarla başladı
Sen olmasan benim varlığımdan ne çıkar
Ama sen yoksun işte
Bense bütün insanlar gibi ha varm ha yoğum
Yine sana çıkıyor bütün yollar
Yine bütün iki kere ikiler dört ediyor
Dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum