yaman

yaman
@ruhadamseref
Yazım kötü diye deftere değil buraya yazıyorum, sizlik bi durum yok.
" Ben şuna inanıyorum ki, herkesin benliğinde kötü bir yön vardır. "
Sayfa 79·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Çevremdekilerin aptallıklarını ve kötülüklerini gerektiği kadar çabuk unutamıyorum... Yaradılışım belki de biraz kinci sayılabilir. "
Sayfa 79·Kitabı okudu
Alıntı
“ Öyle ya, hangi ressam o anlamlı gözlerin hakkını verebilir ki ? “
Sayfa 72·Kitabı okudu
Alıntı
“ Demek bir dostun dileğine kolayca ve çabucak boyun eğmek sizce erdem değildir ? Yapılacak işin doğruluğuna inanmaksızın boyun eğmek iki tarafın aklını da aşağılmak olur. “
Sayfa 69·Kitabı okudu
Alıntı
“ Konuşmalarınızdan anlayabildiğime göre sizler dünyanın en saman kafalı kızları olmalısınız ! “
Sayfa 43·Kitabı okudu
Alıntı