yaman

yaman
@ruhadamseref
Yazım kötü diye deftere değil buraya yazıyorum, sizlik bi durum yok.
“ Hepimiz başlangıçta özgürüzdür. Ufak bir gönül kayması kadar doğal ne olabilir ki ? “
Sayfa 34·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ Gurur daha çok bizim kendi kendimizi değerlendirmemizle ilgilidir; kibirse başkalarına kendimizi ne şekilde satmak istediğimizle. “
Sayfa 32·Kitabı okudu
Alıntı
“ Onun gururunu ben de kolaylıkla hoş görebilirdim… Benim gururumu incitmemiş olsaydı. “
Sayfa 32·Kitabı okudu
Alıntı
“ Bir tanem, senin çoğunlukla bütün insanları sevip beğenmeye karşı aşırı bir eğilimin vardır. Kimsede kusur görmezsin. Senin gözünde tüm dünya iyi, herkes hoştur. “
Sayfa 26·Kitabı okudu
Alıntı
“ Eline kitap aldı mı saati unuturdu. “
Sayfa 23·Kitabı okudu
Alıntı