Fedakarlık olumlu bir şeymiş gibi görünse de, aslı öyle değildir. Fedakarlık hissedildiği an insanı zehirlemeye başlayan kötü bir duygudur. Fedakarlık, yapanı da, yapılanı da zehirler. 'Sıra sende' beklentisinin süslü kutusudur. Sadece fedakarlık, fedakarlık olduğunu fark etmediğinde sevgiye dahildir. Çünkü mutlu olmayan asla mutlu edemez.
Sevdiğini söylemeye, sevildiğini işitmeye bile lüzum duymadan, beklemeden, ummadan, borçlanmadan, alacak defterine yazmadan, hesap kitap yapmadan, sırf içinden öylesi geldiği ve elinden de başka türlüsü gelmediği için, sevivermek birini.