Özge mavi

Özge mavi
@ruhumkartpostal
instagram: ozgemavi twitter: ruhumkartpostal
Kendimden özür dilerim. Kırmamak için kırıldığım için. Küçücük olayları 'dev' yapıp boş yere kendimi üzdüğüm için. Bir dakika düşünmemi hak etmeyen şeyleri aylarca düşündüğüm için. Güçlü olmak uğruna, güçsüzlüğü yaşamayı unuttuğum için.Değişmeyecek insanları değiştirmeye çalışıp kendimi yorduğum için. Bittiğini kabullenemediğim şeyleri tekrar başlatmaya çalıştığım için. Kötü olan insanları, inatla iyi sanmaya devam ettiğim için; özür dilerim. Hemde çok.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çileli kaderim hiç düz yolda gitmiyor
"Yaptığım seçimler başkalarını tutsak ediyorsa ben o özgürlüğü seçemem."
İki kent arasındayım, biri bilmiyor beni, öteki artık tanımıyor.

Özge mavi

, bir kitap okudu
Puan vermedi·264 syf.·
Beğendi
·
2020 1. kitabı
Jean-Paul Sartre
7.7/10 · 28,1bin okunma