Bu kitabın bu kadar acıklı olduğunu neden söylemediniz? Kitabı okurken gözyaşlarımın düşmesine engel olamadım. Sevgisizlik, dünyaya ait bir kavram olmamalı. Lütfen çocuklarınıza sevginizi ilgiyle gösterin. Etrafımızda sevgisiz yetiştirilen bir çok çocuk vardır ama yazar bunu betimleyerek bize görmek istemediğimiz şeyleri bile apaçık sermiş. Bu kitabı 21 yaşımda okumaya fırsat buldum. Halbuki ilkokulda ortaokulda önerir öğretmenler hep. Acıyı bu kadar kalbinizde hissedeceğiniz satırlar okumak öğrenciler için iyi midir bilemiyorum. Ancak bu bir çocuk kitabı değildir. Okuyup, özümseyip ve başkalarına okutturmanızı tavsiye ederim.
“Şimdi acının ne olduğunu gerçekten biliyordum. Ayağını bir cam parçasıyla kesmek ve eczanede dikiş attırmak değildi bu. Acı, insanın birlikte ölmesi gereken şeydi. Kollarda, başta en ufak güç bırakmayan, yastıkta kafayı bir yandan öbür yana çevirme cesaretini bile yok eden bir şeydi.”