Bilinen distoplayalara ilham olduğu için kitabı seveceğimi düşünmüştüm fakat öyle olmadı. Kitapları okurken canlandırabilmek daha keyifli okumamı ve daha iyi anlamamı sağlar. Bu kitabı okurken canlandırma yapmak benim için çok zordu ve anlatım tarzı beni yordu. Belki de ruh ve his olmaması kitabın atmosferini etkileyen şeydir. Kitabın son kısımları başlara kıyasla biraz daha heyecanlı. Kitabın sonunu farklı düşünmüştüm ama böyle bitmesi daha çok hoşuma gitti.
Sherlock Holmes benim için diğer serilerden çok ayrı bir yerde. Her hikayeyi ayrı bir zevkle okuyorum. Gerçekler Kanıt İster'i kaçıncı okuyuşum emin değilim ama serinin en sevdiğim kitabı kesinlikle bu.