Kitabı çok beğendim. Bir tavsiye üzerine okumaya başlamıştım. Başta neden bu kadar sevildi diye sordum ama ilerledikçe öyle şeyler oldu ki ağladığım yerler mutlu olduğum yerler... Fugui bahtsız bir adamdı ama yüreği pamuk gibiydi. Ve Fengxia...
Kitabımı çok severek okudum gerçekten harika olay örgüsüyle işlenmiş ve gerçekçi. Zaten yaşanan olayların gerçek olduğunu bilerek okumak epey sarsıyor insanı. Çok sevdim herkese tavsiye edeceğim. Son TanıkGlenn Meade
Son TanıkGlenn Meade · Kırmızı Kedi Yayınları · 2014805 okunma