rumeysa

Yaşadığımız her an hatırlanmaya değer en güzel an'sa ve belki de bu yüzden yaşanıyorsa İnsan da hatıralarıyla insAN ise Kendin olmayı hatırla..
Reklam
Bu nasıl yanardağ anlamıyorum İçinde eriyorum, yeniden doğruluyorum Eriyorum yeniden Kelebeğin ayaklarında Yorgun bir toz zerresiyim aslında
Sayfa 117
"Artık ben, üzerimden silkeleme gücümün olduğu hiçbir tozdan korkmuyorum."
Gözlerin hep kör kalmayacak sen kapıyı ara.. Attar
Geriye kalanlar kaybolanları hayal etmeye yetmiyor.